HTML

Vica zeneblogja

Friss topikok

  • Zig: naob beteg...naon állat...:D:D (2007.06.22. 18:33)
  • gábor: cs jol kezdodik a blgd gyer az enym is www.gb.blogol.hu azt kommtelj (2007.06.18. 10:23) Első bejegyzés

Címkék

Zene síráshoz

2014.02.21. 02:11 Vitzus

Ma a BKV-n sikerült magam egy dal hallatán elbőgni, de kb. a könnyeim is folytak. Egy bluegrass dalról van szó, amit eredetileg a Broken Circle Breakdown című filmből ismerek. A film amúgy nagyon szomorú, de gyönyörű a zene benne, a soundtrack minden másodpercét imádom:

Mivel egy közeledő, nagyon jónak igérkező paganos, blackes, folkos bulin fellép az In Vain nevű csapat is, úgy gondoltam, illene őket megismerni, így utánanéztem a diszkográfiának, jelenleg a legutóbbi két album van az MP3-asomon. A film megnézése és az In Vain felkutatása között nem telt el több 3 hétnél. Most jön a vicc: a 2010-es Mantra albumukat hallgatva a csendes, sötét utcán állva egyszercsak meghallottam pár ismert dallamot.. Aztán csakhamar felismertem, hogy a filmből is, és amúgy is ismert, Wayfaring Stranger nevű dalt hallom, enyhén rázott csak ki a hideg. Nagyon sokszor meghallgattam a fent linkelt soundtrackes albumos dolgot, és érdekes volt ezt hallani.

Ez az In Vaines verzió ríkatott meg ma a buszon... I'm going there to see my father/mother... :'( :

Másodiknak álljon itt egy olyan dal, ami arra képes, amire talán semmi más dal: megsirat koncerten. Ha még néha szeretnék is, egyszerűen képtelen vagyok koncerten sírni, de ez a dal kétszer is kiverte már a biztosítékot:

Kárpátia - Jó lenne

Végezetül pedig jöjjön egy olyan zene, amire már sokszor sírtam, gyönyörű, szörnyű, utálom, imádom, kikészít, szeretem. Művészet.

Dariada - Igazi Tűz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicazeneblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr266388477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása