HTML

Vica zeneblogja

Friss topikok

  • Zig: naob beteg...naon állat...:D:D (2007.06.22. 18:33)
  • gábor: cs jol kezdodik a blgd gyer az enym is www.gb.blogol.hu azt kommtelj (2007.06.18. 10:23) Első bejegyzés

Címkék

2007.06.18. 19:51 Vitzus

Nagyon elkapott ez a Mindless Self Indulgence - mánia, nem tom miért, de annyira jól el lehet rajta lenni, meg lehet rá tombolni :)

Az MSI-t a Shut me up című számokkal ismertem meg, amit azóta is imádok. Itt tessék megkukkolni [ne idedjetek meg az elejétől]

 

 

 

A  több számuk szerintem nem annyira jó, de ettől függetlenül azokat is nagyon szeretem. Például a Straight to video :

 

A következő amit megmutatnék a Bitches, nagyon egy izé szám, de teccik, na :D [Bocsi, videoklippje nincs, így csak iyet tudok berakni, de a zene hallható :)]
Tegnap ismertem meg a Panty shot című számot, amit szintén nagyon megszerettem, és azt hiszem, a második számú kedvencemmé lépett elő :) [ez meg csak koncertvideó, de iszonyat jó :P]
Itt-e
Nem akarom keverni a zenéket, hasonlókat, szal mára ennyi, majd legközlebb lesz egy adag Linkin Park úgy érzem :)
Mindenkinek szép napotot

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicazeneblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr166388505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zig 2007.06.22. 18:33:30

naob beteg...naon állat...:D:D
süti beállítások módosítása