HTML

Vica zeneblogja

Friss topikok

  • Zig: naob beteg...naon állat...:D:D (2007.06.22. 18:33)
  • gábor: cs jol kezdodik a blgd gyer az enym is www.gb.blogol.hu azt kommtelj (2007.06.18. 10:23) Első bejegyzés

Címkék

Sonata Arctica :)

2007.07.02. 20:14 Vitzus

Sziasztok! Jó rég írtam :D Voltam osztáykiránduláson, meg minden hasonló hüyeség, de most itt vagyok :)

Asszem jó régi szám, de én 2-3 napja akadtam rá, teccik nagyon :D:

Ramms+ein + Tatu - Moskau

*nem talált videót, tessék rákeresni ^^*

 

 

Legújabb kedvenceim a Sonata Arctica (FINNEK!)

Itt van tőlük a 3 kedvencem, kezdem a harmadikkal.

3. Victoria's Secret (megelégedtek koncertvidivel? ^^ ugyemeg ugyemeg)

 

2.Weballergy (misheard lyrics-szel tálalva XD)

 

1.Fly with the black swan (amúgy megosztott első hey van a Fly with the black swan és Weballergy c. számnál...) :D

Ja,meg még egy
It won't fade
Pápápápápá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicazeneblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr806388495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása