HTML

Vica zeneblogja

Friss topikok

  • Zig: naob beteg...naon állat...:D:D (2007.06.22. 18:33)
  • gábor: cs jol kezdodik a blgd gyer az enym is www.gb.blogol.hu azt kommtelj (2007.06.18. 10:23) Első bejegyzés

Címkék

Linkin Park koncividik

2007.06.19. 19:15 Vitzus

Nagyon megszerettem mostanában ezt a Linkin Parkot az új album meghallgatása után :P

Körülnéztem picit youtubeon, és rengeteg jó koncertvideót találtam! Sajnos nálunk nem voltak, pedig jöhettek volna, hiszem 9-én voltak Csehországban, igazán átugorhattak volna hozzánk is. :)

A legtöbb videót a Bleed it out-ról kerestem, mivel ez a kedvencem, és még néhányat a What I've Done-ról.

Annyira szeretem koncertvideókban nézni amikr a közönség tombol,bulizik, mint pl itt [bocsi a hang kicsit rossz :(]

 

Egyik számba elég sok ,,fuck" van, a TV-s szereplésekbe ezeket Mike Shimán kihagyja, elfordítja a fejét, ezen mosoyogtam egyet  [az előző videóban is van 1-2 iyen, a másodiknál én úgy látom Mike mosoyog amikor fuck-ot ,,mond", mosoy van az arcán :D
A következő videón mindegyik annyira mosoyog meg majd kicsattan a boldogságtól,. öröm nézni :P
Ez is jó:
Ez a videó eléggé LoL!  Ne kérdezzétek hogy miért, nem tudom, de akkoris az :D

Más.
Új Nightwish szám. Jobban mondva egy szám egy finn filmhez (Lieksa!), ameyet Tuomas írt és Marco énekel.
Egyszerűen B-E-L-E-S-Z-E-R-E-T-T-E-M ebbe a számba :D Marco oyan lágyan énekel, még nem hallottam őt így énekelni,és egyszerűen annyira jóóó! Sírhatnékom van ha hallom, főleg az eleje :)
Mára ezzel búcsúzok Tőletek, szép napot, gyertek holnap is

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicazeneblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr846388503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása