HTML

Vica zeneblogja

Friss topikok

  • Zig: naob beteg...naon állat...:D:D (2007.06.22. 18:33)
  • gábor: cs jol kezdodik a blgd gyer az enym is www.gb.blogol.hu azt kommtelj (2007.06.18. 10:23) Első bejegyzés

Címkék

Komoly zene, -post-

2014.02.02. 11:39 Vitzus

Hát csak be kéne újra indítani ezt a blogot.. :) Egy fejlécet készítettem photfiltre studioban lopott háttérképpel, egyelőre ez lesz, aztán meglátjuk. Nem vagyok egy CSS bűvész, az látszik is.

Elértem a 20. életévem, úgy tűnik, ez hatással van rám (hű de micsoda kétnapos megünneplése volt :D), mostanában nagyon megtaláltak a komoly zenék, a mindenféle poszt dolgok. A szeretelm a Russian Circles egy dalával indult, amit egész egyszerűen egy Facebook ismerős oldalán láttam meg, és úgy voltam vele, miért ne hallgatnék bele. És milyen jól tettem. Teljesen más volt, mint amire számítottam, lassú, pár helyen szinte minimalista, nagyon lassan épül fel a dal, lassan szedegeti össze elemeit, és mint a poszt zenében, itt is fontos a csend.

Russian Circles - Melee

Teljesen magával ragadott a dal hangulata, valami iszonyú, egyszerre borzongsz bele és egyszerre imádod. Sőt, kiváló zene agyalásra, egyszerűen elindít valami belső dolgot, legalábbis számomra nagyon gondolatserkentően hatott. Egy albumukat nagyon rövid időn belül, nagyon sokszor meghallgattam, aluljárókban sétálva naggyon hatásos

Aztán megtaláltak még ilyen gyönyörűségek is, mint a Les Discrets. Nem is nagyon tudom ezt a dalt kommentálni, gyönyörű, érzelemdús, egyszerűen minden érzékszerveddel érezni akarod ezt a zenét, bele akarsz bújni, benne akarsz lenni, azt akarod, átjárjon ez az érzés...

Les Discrets - La Traversée

A műfaj egyik legnevesebb képviselőjét is kevesebbet hallgatom, mint kéne (sőt, igazából a Les Discretsbe sem nagyon ástam bele még magam, shame on me ), álljon itt egy Alcest dal is. Érdekes, hogy amikor rákeresel az Alcest-re Youtubeon, az első ~10 találat legtöbbje a teljes album... nos igen, ilyesmi dolgokat általában a nagy zeneszeretők, és egy intelligens zenehallgató réteg hallgatja, akik legtöbbje a teljes albumok meghallgatását preferálja, végülis azért is album - ezt tükrözik a találatok is.

Alcest - Ciel Errant


Csak a napokban ismerkedtem meg egy további formációval, a God is an Astronaut-tal. Jönnek hozzánk áprilisban, ráadásul az A38 hajóra, ami nagyszerű fényt és hangot jelent, szóval már nagyon örülök. Ennek kapcsán kezdtem el őket hallgatni, igazán kis minőségi zene. Itt én is megragadnám az alkalmat, hogy teljes albumot mutassak, hadd teljesedjen ki, hadd teljesedjetek ki. :)

God is an Astronaut - All Is Violent, All Is Bright album

Ha kicsit körbenézek Youtubeon, azt látom, hogy az összes ilyen posztos album borítója csodaszép és/vagy csodaszép képet használnak a videó készítői, látom, ők is érzik. :)


Egyelőre ennyit a posztról :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicazeneblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr936388481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása